Alles waar u niet mee bezig wilt zijn

Of het nu gaat om open source, third-party software of licentiesoftware. We installeren, monitoren en optimaliseren het. Bij het implementeren van deploys stellen we mensen ter beschikking om de hosting omgeving bij te stellen waar nodig.

Server én software onderhoud compleet uitbesteed

Systeembeheer plus

Natuurlijk kunt u een server met een OS van ons krijgen. Maar we kunnen ons ook voorstellen dat u niet beschikt over de tijd en/of kennis om vervolgens alles zelf binnen de server op te zetten, aan te sluiten op uw eigen applicaties en 24/7 volledig te beheren.

Een Service Level Agreement (SLA) bij True geeft u de zekerheid dat updates en wijzigingen proactief worden doorgevoerd. Mogelijke problemen en incidenten worden opgespoord en verholpen.

Managing van uw applicatie troubleshooting

Applicatie troubleshooting

Op het moment dat er incidenten zijn bekijken we alle statistieken en lopen configuraties na. Samen met uw developers wordt naar verbanden gekeken. Merkbare gevolgen worden weggenomen en de oorzaak achterhaald en geregistreerd.

Management van uw back-ups, altijd beschikbaar en goed ingesteld

Back-up. Store. Restore.

In overleg worden gewenste back-up methodes en intervallen ingesteld. Standaard in ons servicepakket. Uw bestanden worden automatisch weggeschreven naar een externe locatie en zijn altijd beschikbaar.

Actieve monitoring & management SLA

Actief management

  • Opvolging van monitoringmeldingen „
  • Diepgaand onderzoek naar oorzaken „
  • Pro-actief doorvoeren van optimalisaties „
  • Continue analyses van uw hostingomgeving
  • Periodieke management rapportages

Wat we pro-actief onderhouden

  • Datacenter (stroom, temperatuur, koeling)
  • Netwerk (routers, switches, storage)
  • Alle hardware (servers, firewalls)
  • Ieder Operating System (Linux en Windows)
  • Alle software (Open Source en licenties)