Waar we het voor doen

Onze mentaliteit voelt u terug in de dagelijkse support. Meer dan 80% van onze mensen is toegewijd aan dit proces. Dienstverlening staat hoog in het vaandel.

Het directe verlengstuk van uw ICT-afdeling

True staat dichtbij zijn klanten. Wanneer het aankomt op de levensader van uw online activiteiten vinden wij dat daar ondersteuning bij hoort die proactief is, altijd bereikbaar is en u de garantie geeft dat alle kennis en kunde aanwezig is om de continuïteit van uw hostingomgeving zeker te stellen.

Extra mile mentaliteit

Melding = actie

True geeft gegarandeerde responsetijden af. Bij een storing zet een specialist zich in om een incident te onderzoeken en op te lossen. Voor een aanpassing binnen de hostingomgeving houden we mensen beschikbaar. Omdat we weten dat u door wilt.

We gaan nooit naar bed

Bij True gaan de lichten nooit uit. We ondersteunen veel online webprojecten waar continue beschikbaarheid een must is. Onze specialisten zijn hierop voorbereid. True is 24×7 bereikbaar om uw online activiteiten blijvend te ondersteunen.

Alleen eerstelijns specialisten

Een nieuwe webomgeving, additionele packages installeren? Neem contact op en u heeft direct ondersteuning van een specialist. De gemiddelde wachttijd is minder dan 20 seconden, de responsetijd op een urgent ticket minder dan 4 minuten.

Uw server is toch online?

We geven niet alleen support op de infrastructuur en het OS. Onze servicepakketten geven u de verzekering dat True helpt met allerhande troubleshooting op de server. Zonder grijze gebieden. Iedere verantwoordelijkheid is in de praktijk gedekt.

Expert support

True heeft alle kennis in huis ten aanzien van de softwarevarianten en distributiesystemen om uw server optimaal te laten presteren. Caching, webserver en database tweaking. Bij de noodzaak tot daadkrachtige oplossingen zijn we op ons best.

Wanneer iedere seconde telt

Of het nu gaat om de configuraties van uw servers, de historie van incidenten of de actuele statistieken van alle relevante processen binnen uw serveromgeving. True heeft continu alle informatie voorhanden om direct te kunnen schakelen.

Documentatie en opvolging

Aanbevelingen

Niet voor ieder incident is direct een lange termijn oplossing door te voeren. We houden incidenten dan ook naast elkaar om trends te ontdekken en onderliggende oorzaken te achterhalen. Zo kunnen we mogelijke problemen eerder voorzien en verbeterpunten op de agenda zetten.

Rapportage

True registreert incidenten, wijzigingen en prestaties van uw hosting omgeving. Periodiek ontvangt u een statusoverzicht. U kunt zelfs meekijken via onze speciale livefeeds of uw rapportagesysteem koppelen door middel van onze API.

Haal ook het maximale uit je online wereld.
Bel ons op 020 305 97 50 of laat ons contact opnemen met jou.