Microsoft License Mobility Partner

In aanvulling op het SPLA mogen klanten van Microsoft Licence Mobility Partners zoals True onder voorwaarden eigen licenties inbrengen binnen een shared omgeving. License Mobility geeft het recht serverlicenties binnen een termijn van 90 dagen opnieuw aan andere hardware toe te wijzen. Hiermee kunnen licenties die gebruikt worden op servers die on-premise staan, over gedragen worden aan virtuele servers wanneer er een migratie naar een datacenter (van een third party) plaatsvindt. Bij verplaatsing van virtuele servers over meerdere hosts is ook een licence mobility noodzakelijk.

Optimaal Microsoft licenties inzetten

True streeft naar een zo optimaal mogelijk klimaat voor het inzetten van softwarelicenties. Dit doen wij door het aangaan van strategische partnerships met softwareleveranciers en het deelnemen aan relevante programma’s die mogelijkheden bieden tot optimalisaties van licentievormen en structuren.

Heeft u een ICT business case of wilt u Microsoft software vanuit de cloud gaan gebruiken? Onze professionals helpen u om graag inzichtelijk te maken hoe uw organisatie mensen, processen en ICT optimaal op elkaar af kunnen laten stemmen. Neem direct contact met ons op via 088 80 40 234 of laat een bericht achter.

Microsoft License Mobility Partner

Vertel ons jouw uitdaging…

Voordelen van License Mobility Partners

  • Mogelijkheid om gelicentieerde software van eigen servers naar een server van een derde partij over te zetten
  • Inbrengmogelijkheid eigen O365 licenties
  • Lagere implementatiekosten door het gebruik van eigen licenties

Meest recente blogartikelen

CPU bugs Meltdown en Spectre

Cloud - 04.01.2018

Wereldwijd zijn miljoenen computers kwetsbaar voor bugs Meltdown en Spectre. De eerste patches zijn vrijgegeven en worden doorgevoerd. Voor servers vormen de bugs ook een beveiligingsrisico. Wat de bugs doen en welke maatregelen wij als cloudprovider nemen lees je in dit artikel.  Meltdown en Spectre Beveiligingsexperts hebben twee grote bugs (Meltdown en Spectre) gevonden in […]

Vernieuwingen in onze klantportal TrueCare

News - 12.12.2017

We werken voortdurend om TrueCare, ons centrale beheertool, simpeler, veiliger en gebruiksvriendelijker te maken voor al onze klanten. Grote, maar ook kleine veranderingen, voeren we door in iteraties. Op 14 december vindt zo’n iteratie plaats. Op die dag veranderen we ons ticket-proces voor webhostingklanten. Een ticket aanmaken wordt efficiënter. In dit artikel leest u wat er […]

multi-datacenter-hosting

Achtergrond - 11.12.2017

High-availability verbindingen met een capaciteit van 300 Gbps, lage latency van minder dan 0,2 ms en een sterke focus op continuïteit en beschikbaarheid. Met de nieuwe multi-datacenterdienst van True zijn alle blikken op de toekomst gericht, en wordt de beschikbaarheid van web- en businessapplicaties verhoogd.   Eerder dit jaar nam True de nieuwe datacenterlocatie in […]

Vertel ons hoe we kunnen bijdragen aan het slimmer inrichten van uw digitale landschap

Bel 0800 - BEL TRUE of laat ons contact opnemen met u.
Vertel over uw uitdagingen en verstuur ons een e-mail.
Stel uw vraag direct aan een van onze specialisten via de chat.

Vertel ons uw uitdagingen

Vul onderstaand formulier in om direct met True in contact te komen.