Hartelt Fund Management

“Makkelijker, Sneller, Efficiënter”

Ken je dat, heb je de hele ochtend in een document gewerkt, kom je erachter dat je niet in het laatste actuele document hebt gewerkt. Je kunt weer van voor af aan beginnen. Heel begrijpelijk, want het document had inmiddels 7 versies “/versie 7B Joep en Claire”. Zie dan door de bomen het bos te zien. Dat werkt niet! Een herkenbaar probleem in het MKB en we horen het ook van Joep Munten, mede eigenaar van Hartelt Fund Management.

Joep: ‘Onze ICT-omgeving kwam uit onze beginperiode van één locatie met een paar werkplekken. Door onze groei kregen we andere vraagstukken. Ons werk moest makkelijker, sneller en efficiënter en vooral niet teveel gedoe. Slimme keuzes in ICT moesten ons daarbij helpen.’

Je onderscheiden van de gevestigde orde

Hartelt Fund Management beheert beleggingen, maar doet meer. Bedenken van concepten en begeleiden van de projecten. Door langdurige trends in de maatschappij op de voet te volgen, weten ze welke investeringen slim zijn. Vergrijzing en het langer zelfstandig thuis wonen door ouderen is zo’n thema. Er wordt bijvoorbeeld belegd in gezondheidscentra, waar een breed palet aan disciplines gevestigd zijn (huisarts, apotheek, fysio, enz.). Altijd langetermijntrajecten, die vaak tweeledig zijn; rendement voor de investeerder en de maatschappelijk toegevoegde waarde.’

HFM is een nieuwkomer in een complexe branche, maar weet zich goed te onderscheiden van de gevestigde orde. Kenmerkend is de relatief kleine organisatie. Waardoor de klanten persoonlijk contact hebben, snel schakelen en de klant direct de juiste info geven. Bovendien zijn het zelf allemaal ondernemers; waarbij de drive groot is tot succes. Last but not least: vertrouwen! Een zak met geld krijgen en daarmee aan de slag gaan, dat kun je niet verprutsen.

Niet uren zoeken en frustratie. Nee!

Joep vervolgt: ‘Concreet was het voor ons wenselijk dat we veel mobieler konden werken, maar wel met het vertrouwen dat onze bestanden veilig opgeslagen zijn en altijd tot onze beschikking. We hebben een vestiging in Amsterdam en rijden door het hele land. We willen overal en altijd toegang hebben tot de juiste bestanden. Niet uren zoeken of frustratie als het langzaam werkt. Nee! Makkelijk en snel vinden. Met Office 365 en Sharepoint klappen we nu onze laptop open, waar we ook zijn en in een mum van tijd hebben we wat we nodig hebben. Ook de angst dat bestanden weg zijn, wanneer iemand ‘verkeerd’ klikt, is voorgoed verleden tijd. Veilig opgeslagen.’

90% van alle vragen waren meteen opgelost

Implementatie vergt tijd en aandacht. Joep: ‘De keuze voor vrijdagavond was slim; op maandag was de hele migratie gelukt. Maar toen begon het pas; medewerkers moesten met het nieuwe systeem werken. “Waar is mijn bestand, hoe voeg ik de printer toe, hoe kom ik weer terug?”. Allemaal praktische vragen en als je niet wegwijs wordt gemaakt levert dat veel frustratie op. True loste dat handig op. Op de bewuste maandag liepen er twee True-medewerkers hier de hele dag rond. Iedereen ging ‘gewoon’ aan het werk en zodra iemand een vraag had konden zij die medewerker terplekke laten zien hoe het nu werkt. Op die dag waren volgens mij 90% van alle vragen meteen opgelost. Enorme winst voor de langere termijn. En tevreden medewerkers die het voordeel van dit nieuwe systeem meteen konden ervaren. Dat was mij heel veel waard!’

Optimaal werkbare (mobiele) werkplek

Het leuke van True is dat het qua formaat perfect bij ons past. Ze begrijpen goed wat in een organisatie als de onze speelt en wat nodig is. Geen moeilijke toeters en bellen, maar een optimaal werkbare (mobiele) werkplek. Een ICT-partij die zich richt op grote organisaties, daar zijn wij niet mee geholpen, daar spelen andere vraagstukken. Wij zijn misschien qua omvang wat kleiner, maar wel met specifieke wensen. We hebben een ICT-partner nodig die met ons mee denkt ook richting de toekomst, stap voor stap. De persoonlijke aandacht gecombineerd met kennis en professionaliteit is naar mijn idee de beste match. Die vinden we tot nu toe bij True!

https://www.hartelt-fm.com
Vestigingslocaties: Maastricht en Amsterdam

“Makkelijker, Sneller, Efficiënter”

Joep Munten, Co-Founder Hartelt Fund Management

Ook klant worden van True Workdpace Zuid? Aarzel niet en neem contact met ons op!

Bel 043 88 000 88 of laat ons contact opnemen met u.
Vertel over uw uitdagingen en verstuur ons een e-mail.
Stel uw vraag direct aan een van onze specialisten via de chat.

Vraag offerte aan

Vul onderstaand formulier in. True neemt zo snel mogelijk contact met u op.