Hosted VoiP: Altijd & overal bereikbaar bellen

Hetzelfde gemak van een telefooncentrale, maar dan via het interne en zonder grootschalige investering. Uitgebreide features en klaar voor de toekomst. Dat is Hosted VoIP van True.

De techneuten van True ontwerpen en beheren uw telefooncentrale in de cloud. Veilig, flexibel, snel en slim geïntegreerd met andere systemen.

Pascom

7 punten waarom bedrijfssoftware bij True hosten nog meer voordelen oplevert

1. Toegang en rechten van gebruikers gemanaged

Vanuit een selfservice portal kunt u toegang en rechten bij de in- en uitstroom van medewerkers in 5 minuten doorvoeren. Voor alle software binnen uw landschap.

2. Slim gekoppeld met andere bedrijfsapplicaties

True zorgt voor de koppeling van alle locaties waar uw software zich bevindt zodat er één netwerk ontstaat. Zelfs als sommige software nog on-premise staat.

3. Uw data veilig in de private of public cloud

In sommige gevallen draait software in de 'public' cloud en in andere gevallen is de data kritischer en een beveiligde private cloud de beste plek. Bij True heeft u die keuze.

4. Up- en downscalen per gebruiker per maand

Geen inflexibele softwarecontracten meer. Licenties worden per maand per gebruiker afgenomen en een groot deel van de administratie en afhandeling ligt bij True.

5. Eén aanspreekpunt voor support en issues

Natuurlijk zijn wij het aanspreekpunt voor gebruikers. Bespaar ook veel tijd met software-issues door True te laten fungeren als coördinator van uw leveranciers.

6. Uw applicatie zorgeloos geïmplementeerd

True zorgt ervoor dat uw software geïmplementeerd wordt in het softwarelandschap. Ook kunnen we de updates en upgrades verzorgen.

7. Altijd, overal en cross-device beschikbaar

Op elk platform werken mensen met bedrijfsdata en bedrijfsapplicaties. Met de deviceoplossingen van True kan uw organisatie de regie voeren over alle apparaten (desktop, laptop of tablet) die door medewerkers gebruikt worden.

Vertel ons uw Hosted VoIP uitdaging

Waarom True?

Volledige ontzorging – onze experts regelen alle technische zaken. Installatie, beheer én pro-actieve optimalisaties.

Tweakers-mentaliteit – de Trueligans tweaken net zo lang aan de webspaces totdat de beste prestaties zijn bereikt.

Constante innovatie – we zijn constant op zoek naar de nieuwste innovatieve technologieën om toe te passen.

De voordelen van Hosted VoIP bij True

Flexibel gebruikers beheren – u bepaalt welke medewerkers toegang krijgen tot de VoIP. Door de slimme systemen van True zijn medewerkers snel toe te voegen of te verwijderen.

Uitstekende bereikbaarheid – De telefooncentrale in de cloud is afgestemd op uw situatie. Goed te monitoren op prestaties. Slim te optimaliseren door onze experts.

Optimale samenwerking – Met VoIP kunnen uw medewerkers altijd, overal en met ieder device samenwerken. Werk plaatsonafhankelijk en verhoog de productiviteit van medewerkers.

Klaar voor de toekomst – De VoIP-technologie van True wordt regelmatig geüpdatet. Zo blijft u altijd gebruikmaken van de laatste softwareversies met de nieuwste functionaliteiten.

De features van Hosted VoIP

Keuze uit meerdere VoIP-toestellen – True voorziet in een geselecteerd aantal geschikte VoIP-toestellen. Of u bestaande toestellen kunt gebruiken hangt af van het type toestel.

Onbeperkt aantal telefoonnummers – Stel zoveel telefoonnummers in als uw organisatie nodig heeft. Elk telefoonnummer of telefoonnummergroep is toe te voegen aan een keuzemenu, persoon, extern nummer, wachtrij of voicemail. Inkomende nummers worden getoond op het display.

Inloggen op ieder toestel – Medewerkers kunnen op ieder telefoontoestel inloggen met bestaande inloggegevens. Handig voor medewerkers zonder een vaste werkplek.

Automatisch doorschakelenElk telefoonnummer is te koppelen aan een tijdschema. Bij sluitingstijd, weekend, feestdagen of afwezigheid van collega’s is het nummer automatisch door te schakelen naar bijvoorbeeld een antwoordbericht of een andere collega.

Zie wie er belt – Zie op een display wie er belt of heeft gebeld. Zie de naam van de beller en waarom deze heeft gebeld.

Gesprekken opnemen – Neem gesprekken op van de medewerker, de beller op beiden. Verstuur en ontvang opgenomen gesprekken per e-mail.

Telefonische vergaderen – Geef meerdere bellers tegelijk toegang tot een telefonische vergadering en neem deze vergaderingen optioneel op.

Voice Mail – Bepaal per medewerker of groep de voicemail. Ingesproken berichten zijn via het toestel of een e-mail terug te luisteren.

Uitgebreide keuzemenu’s – Stel veelzijdige keuzemenu’s (‘Druk op 1 voor…’) in om bellers snel door te sturen naar de juiste afdeling. Geen receptionist(e) meer nodig!

Wachtmuziek – Stel wachtmuziek naar keuze in door een onbeperkt aantal muziekprofiele aan te maken. Zo kan iedere afdeling en wachtrij een eigen deuntje krijgen.

Breng uw bedrijfsapplicatielandschap onder in een geïntegreerde webomgeving van True

Onze holistische blik zorgt ervoor dat uw medewerkers altijd en overal toegang krijgen tot de werkplek, en geeft u de expertise en regietools die nodig zijn om maximale grip te krijgen. We voegen infrastructuur, connectiviteit, data, apps, devices en users samen tot een geïntegreerde werkomgeving die veilig, compliant en schaalbaar is.

Vertel ons hoe we kunnen bijdragen aan het slimmer inrichten van uw digitale landschap

Bel 0800-BEL TRUE of laat ons contact opnemen met u.
Vertel over uw uitdagingen en verstuur ons een e-mail.
Stel uw vraag direct aan een van onze specialisten via de chat.

Vertel ons uw uitdagingen

Vul onderstaand formulier in om direct met True in contact te komen.