User Management

Medewerkers snel en eenvoudig toegang geven tot de werkplek met ieder device

Steeds vaker werken medewerkers samen met professionals van binnen en buiten de organisatie. Iedereen neemt eigen devices, applicaties en data mee en vaak wordt er vanuit verschillende locaties gewerkt. Met de user management diensten van True houd je grip op de gebruikersrechten, zonder in te leveren op de vrijheid om altijd en overal te werken.

Managed Identity & Access

In het hart van onze digitale werkomgevingen bevindt zich Identity & Access Management. Deze technologie zorgt ervoor dat medewerkers slechts één gebruikersnaam en wachtwoord hoeven te onthouden. Gebruikers krijgen snel en overal toegang tot de juiste applicaties en data, in welke clouds deze ook staan. Nieuwe gebruikers kunnen snel aan de slag door simpele gebruikersprofielen en -rechten. Zo worden betere beslissingen genomen in een korter tijdsbestek en zijn uw medewerkers tevredener.

Toegang beheren van gebruikers en hun apparaten

User
provisioning

Een gebruiksvriendelijk, via de browser te benaderen controlepaneel waarmee nieuwe gebruikersprofielen, -rechten en licenties gemakkelijk zijn toe te kennen aan nieuwe medewerkers. Bijkomend voordeel: beter inzicht in het applicatielandschap en het daadwerkelijke gebruik van IT dankzij handige rapportages.

Single
Sign-On

Inloggen met slechts één gebruikersnaam en wachtwoord. Dankzij Single Sign-On (SSO) hoeft de medewerker niet allerlei verschillende inloggegevens te onthouden. Mogelijk gemaakt door synchronisatie tussen diverse Active Directories die door de experts van True aan elkaar zijn gekoppeld.

Adoptietrainingen

Gaan uw medewerkers voor het eerst aan de slag met een nieuw systeem of softwarepakket? Dan kan True adoptietrainingen verzorgen. Deze worden volledig toegespitst op de eindgebruiker. Indien het om een langere gebruikersadoptie gaat schakelen wij partners in die het voor ons kunnen doen.

Active
Directories

Via (Azure) Active Directory Management worden de inloggegevens van medewerkers opgeslagen en beheerd in centrale gehoste gebruikersdatabases. Met diverse technologieën worden deze gegevens slim en efficiënt aan elkaar gekoppeld door de engineers van True. Real-time synchronisatie tussen diverse Active Directories maakt het mogelijk om een Single User Identity toe te kennen aan individuele medewerkers.

Single
Point-of-Contact

De True servicedesk is het Single Point of Contact (SPoC) voor alle medewerkers. True communiceert alle incidenten, wijzigingsverzoeken en overige meldingen van eindgebruikers richting de softwareleveranciers van de klant. Medewerkers kunnen direct bij deze helpdesk terecht.

Anything: applicaties in topconditie

Alles is met elkaar verbonden; webapplicaties, business apps en webshops. True geeft deze applicaties een plek op het internet en gebruikt data als bindmiddel tussen applicatie, functionaliteit en infrastructuur.

Anywhere: altijd en overal online

Technologie moet altijd werken, waar dan ook ter wereld. True verzorgt de infrastructuur voor zorgeloos digitaal werken en optimale beschikbaarheid van bedrijfskritische websites, -shops en -apps.

Anyone: iedereen up-and-running

Welk device medewerkers ook gebruiken: True zorgt voor de juiste toegang, instellingen en verbindingen met de rest van het applicatielandschap. Alles voor de beste gebruikerservaring.

Geef gebruikers toegang tot de juiste applicaties, data en devices met een werkomgeving van True

Bel 0800 - BEL TRUE of laat ons contact opnemen met u.
Vertel over uw uitdagingen en verstuur ons een e-mail.
Stel uw vraag direct aan een van onze specialisten via de chat.

Vraag offerte aan

Vul onderstaand formulier in. True neemt zo snel mogelijk contact met u op.