SCA – Shared Computer Activation partner

Middels Shared Computer Activation (SCA) kunnen gebruikers zelf bepalen waar hun eigen Office 365 ProPlus licenties worden ingezet. Dit kan in een eigen omgeving (on premise) of binnen het datacenter van een CSP partner zoals True. Door het inzetten van eigen licenties kunnen de kosten van de implementatie van een cloud oplossing worden verlaagt. SCA is van toepassing op de Enterprise versies van Office 365 (ProPlus en E3). Het belangrijkste element van Shared Computer Activation is dat het eindgebruikers meer keuze en flexibiliteit in het gebruik van Office 365 ProPlus geeft.

Optimaal Microsoft licenties inzetten

True streeft naar een zo optimaal mogelijk klimaat voor het inzetten van softwarelicenties. Dit doen wij door het aangaan van strategische partnerships met softwareleveranciers en het deelnemen aan relevante programma’s die mogelijkheden bieden tot optimalisaties van licentievormen en structuren.

Heeft u een ICT business case of wilt u Microsoft software vanuit de cloud gaan gebruiken? Onze professionals helpen u om graag inzichtelijk te maken hoe uw organisatie mensen, processen en ICT optimaal op elkaar af kunnen laten stemmen. Neem direct contact met ons op via 088 80 40 234 of laat een bericht achter.

SCA - Shared Computer Activation

Vertel ons jouw uitdaging…

Voordelen van Shared Computer Activation

  • Meer flexibiliteit in gebruik van on premise of cloud oplossing
  • Kosten voordeel door gebruik eigen Office 365 ProPlus licenties
  • Met SCA kunnen meerdere Office 365 (ProPlus en E3) gebruikers dezelfde hardware delen. Dit geldt in de volgende situaties:
    • In het geval van een on-premise oplossing;
    • Een dedicated third-party host (True);
    • Wanneer er een Windows Azure omgeving wordt gebruikt.

Recente blogitems

CPU bugs Meltdown en Spectre

Cloud - 04.01.2018

Wereldwijd zijn miljoenen computers kwetsbaar voor bugs Meltdown en Spectre. De eerste patches zijn vrijgegeven en worden doorgevoerd. Voor servers vormen de bugs ook een beveiligingsrisico. Wat de bugs doen en welke maatregelen wij als cloudprovider nemen lees je in dit artikel.  Meltdown en Spectre Beveiligingsexperts hebben twee grote bugs (Meltdown en Spectre) gevonden in […]

Vernieuwingen in onze klantportal TrueCare

News - 12.12.2017

We werken voortdurend om TrueCare, ons centrale beheertool, simpeler, veiliger en gebruiksvriendelijker te maken voor al onze klanten. Grote, maar ook kleine veranderingen, voeren we door in iteraties. Op 14 december vindt zo’n iteratie plaats. Op die dag veranderen we ons ticket-proces voor webhostingklanten. Een ticket aanmaken wordt efficiënter. In dit artikel leest u wat er […]

multi-datacenter-hosting

Achtergrond - 11.12.2017

High-availability verbindingen met een capaciteit van 300 Gbps, lage latency van minder dan 0,2 ms en een sterke focus op continuïteit en beschikbaarheid. Met de nieuwe multi-datacenterdienst van True zijn alle blikken op de toekomst gericht, en wordt de beschikbaarheid van web- en businessapplicaties verhoogd.   Eerder dit jaar nam True de nieuwe datacenterlocatie in […]

Vertel ons hoe we kunnen bijdragen aan het slimmer inrichten van uw digitale landschap

Bel 0800 - BEL TRUE of laat ons contact opnemen met u.
Vertel over uw uitdagingen en verstuur ons een e-mail.
Stel uw vraag direct aan een van onze specialisten via de chat.

Vertel ons uw uitdagingen

Vul onderstaand formulier in om direct met True in contact te komen.